Wednesday, April 14, 2010

Шүлэгнүүд

Харлачих вий зvрх нь гэж би шимшрэнэ
Алдарчих вий итгэл нь гэж би хичээнэ
Хєрчих вий сэтгэл нь гэж би зовнино
Хайртай гэж хэлэхээ мартахгvй юм шvv чамдаа

Чамайгаа харах гэж тосдог байсан замаараа
Чамтайгаа хvvгээ хєтлєлцєєд алхах би жаргалтай
Энэ замын эхлэл чиний минь хайранд бий
Эцэс тєгсгєл нь харин миний зvрхэнд бий
Би чамдаа хайртай

жжжжжжжжжжжжжжжж
Анхлан чамайг харсан тэр мєчид
Анхны харцаар дурладагт итгэлээ
Ахиад уулзах болов уу гэж
Асуунгуй харцаар горьдоход минь
Ялдамхан инээмсэглэл чинь
Яруу хайрын бэлэг болсон
Тэнгэрлэг хайрыг наддаа єгсєн
Тэртээх єдрvvд сэтгэлд минь хоногшин vлджээ
Одоо дэргэд минь байхгvй ч
Орчлон хорвоод би гунихгvй ээ
Одод хvртэл гэрч болон vлдсэн
Орь залуу насны минь хайр
Омголон зvрхийг минь хєгєлсєн
Эгшиг байсан юм уу даа чи

жжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Vнэрээр чинь би мэдэрнэ
Vнсэлтээр цааш vргэлжилнэ
Vл тасрах илэлтээр шатна
Vзэсгэлэн гоог чинь би харна
Vнэн сэтгэлийнхээ угаас би
Vргэлж чамтайгаа л хамт гэж
Vvрдийн жаргалдаа мансуурч
Vнэн vгээ чихэнд чинь л шивнэе

жжжжжжжжжжжжжжжжжж

Чамайг харахгvй л бол
Сэтгэл минь ємрєєд байна
Инээмсэглэх дvр чинь л vгvй бол
Элэг зvрх минь эмтрээд байна
Эелдэгхэн хоолой чинь сонсогдохгvй бол
Энэ амьдралыг би vзэн ядаж байна
Эвлэгхэн гарыг чинь атгахгvйгээр
Энхрийхэн хацрыг чинь vнсэхгvйгээр
Эгэл дvрийг чинь харахгvйгээр
Энэ хорвоод би амьдарч чадахгvй нь ээ

жжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжжж

Хоосон vгээр худлаа хэлэхгvй ээ
Онцолж хэлэх
Олноос илvvд
Онцгойлох юм
Чамд минь vгvй ч
Чамаас єєр дvр надад сонин биш
Чи л надад хамгаас сайхан
Чамд л ганцхан би ХАЙРТАЙ

No comments:

Post a Comment